LGBT IHA LIBERDADE ESPRESAUN MAIBE IHA LIMITASAUN

EMA HOTU HOTU IHA DIREITU HODI ESPRESA NO MOS IHA LIMITASAUN LAOS LGBTI DEIT.



Mundu agora Duvida LGBTI ne'ebe mak ejije nia direitu. hanesan ema iha direitu atu espresa sira nia liberdade espresaun maibe iha limitasaun.

1. LGBTI labele sai KOmunidade ida familia baibain.
2. LGBTI tenke obedese  Lei Igreja no Kultura.
3. LGBTI tenke prepara nia an atu labele sei banati diak hodi  agrada Maromak  ba maluk sira seluk.

LGBT ezizte tanba domin husi uma laran la iha. ezemplu mak inan aman duni sai husi uma tanba la simu nia orientasaun sexual. ne'e inan aman hanoin sala. devia ita simu sira nia orientasaun sexual no inan aman iha dever atu orienta nia oan ne'ebe mak kategoria LGBTI hanorin ho Maromak nia domin, buat hotu hotu sei muda tanba "tiada Mustahil bagi ALLAH"
Dezafiu ba inan aman ba igreja sira.
1. simu ita nia oan sai nudar feto no mane iha uma laran. feto ne'e feto duni no mane mane duni(orientasaun husi inan aman) labele baku no kesi ka halo hahalok krime maibe hadomi sira.
2. inan aman iha dever fo limitasaun ba sentimentu ba kada LGBTI atu labele kontra lei IGREJA nian.
3. igreja Organizasaun makas teenke uza domin hodi hapara sentimentu LGBT  (lABELE UZA TERMUS KA HAHALOK KRIME)
4. importante liu mak obedese ba Maromak atu labele hetan kastigu husi Maromak
perguntas tuir mai.....
5. Mane Mane no feto feto labele hola malu ka kaben malu.
agora akontese iha mundu internasional mak feto feto hola malu no mane mane hola malu "ne'e sei hetan kastigu ne'ebe boot husi Maromak"

DEZAFIU BA KOMUNIDADE.
1. Labele estigma no diskrimina pesoal ka LGBTI iha komunidade nia leet presiza tulun husi KOmunidade.
2. KOmunidade tenke simu nia orientasaun sexual hanesan LGBTI maibe fo limitasaun.
3. KOmunidade tenke simu kualker oreintasaun sexual husi kada ema ida maibe iha limitasaun liuhusi ba LGBTI


Dezafio ba IGREJA sira
1. Igreja mantein nia pozisaun hatudu domin nafatin ba KOmunidde LGBTI 
2. Igreja hatudu Domin no labele estigma sira nia orientasaun Sexual maibe fo limitasaun ba sira hodi kumpri tuir BIblia ne'ebe mak koalia.
3. Igreja mantein nia pozisaun tenke servisu hamutuk ho Estadu tenke hamate ka halo lakon Organizasaun LGBTI 
4. Igreja tenke sai mahon ba domin inklui ema hotu hotu.



DEZAFIU BA LGBTI SIRA
1. Tenke obedese regra Igreja no kultura.
2. respeita o nia maluk sira.
3. tenke hamate sentimentu ba kada pessoal atu labele hams=osu sentimentu entre feto feto no mane mane.
4. tau an hanesan ema maturidade.
5. iha diretu asesu ba edukasaun no kualker assuntu.
6. Domin iha importante ba imi mak Maromak nia domini no inan aman nia domin no domin jeral husi fuan ba fuan katak kuidadu malu labele iha sentimentu Domin entre sexu ne'ebe hanesan.
7. importante liu mak imi Obedese ba MAromak.

LGBTI presiza tebes domin husi KOmunidade no inan aman rasik maibe tanba domin menus liu tuir durante ne'e observa husi hakerek nain.
hakerek nain la iha intensaun atu esstraga ka hamate maibe opiniaun ida ne'e bele vale ba ita hotu. atu kumpri no hadomi ita nia maluk sira.



LGBT laos foin akontese maibe ida ne'e mosu mos iha antigu testamentu sira kontra MAkas Maromak ikus mai Maromak sunu sira.



https://www.gotquestions.org/Indonesia/sodom-gomora.html

Pertanyaan: Apakah dosanya kota Sodom dan Gomora?

adalah bahwa dosanya adalah homoseksualitas
Jawaban:
Rekaman Alkitab tentang Sodom dan Gomora dapat ditemui dalam kitab Kejadian pasal 18-19. Kejadian pasal 18 merekam bagaimana Tuhan dan dua malaikat datang untuk berbicara dengan Abraham. Tuhan memberitahu Abraham banhwa "Sesungguhnya banyak keluh kesah orang tentang Sodom dan Gomora dan sesungguhnya sangat berat dosanya" (Kejadian 18:20). Ayat 22-23 merekam bagaimana Abraham memohon supaya Tuhan berbelas kasihan pada Sodom dan Gomora karena keponakannya, Lot, serta keluarganya sedang tinggal di Sodom.

Kejadian pasal 19 merekam bagaimana kedua malaikat, yang menjelma sebagai pria, mengunjungi Sodom dan Gomora. Lot menemui para malaikat itu di alun-alun kota dan mendesak mereka untuk tinggal di rumahnya. Alkitab kemudian memberitahu kita bahwa, "Tetapi sebelum mereka tidur, orang-orang lelaki dari kota Sodom itu, dari yang muda sampai yang tua, bahkan seluruh kota, tidak ada yang terkecuali, datang mengepung rumah itu. Mereka berseru kepada Lot: 'Di manakah orang-orang yang datang kepadamu malam ini? Bawalah mereka keluar kepada kami, supaya kami pakai mereka'" (Kejadian 19:4-5). Para malaikat itu kemudian membutakan semua pria Sodom dan Gomora dan mendesak supaya Lot serta keluarganya menyelamatkan diri dengan melarikan diri dari kota itu demi menghindari murka Allah yang segera dicurahkan. Lot dan keluarganya melarikan diri, kemudian "Kemudian TUHAN menurunkan hujan belerang dan api atas Sodom dan Gomora, berasal dari TUHAN, dari langit; dan ditunggangbalikkan-Nyalah kota-kota itu dan Lembah Yordan dan semua penduduk kota-kota serta tumbuh-tumbuhan di tanah" (Kejadian 19:24-25).

Mengingat bacaan ini, jawaban yang paling sering kita dengar dari pertanyaan "Apakah dosanya kota Sodom dan Gomora?" adalah bahwa dosanya adalah homoseksualitas. Dengan demikian muncullah istilah "sodomi" untuk merujuk pada hubungan seks anal antara dua pria, baik secara sukarela maupun dipaksa. Sudah cukup jelas bahwa hubungan homoseksual menjadi alasan mengapa Allah menghancurkan kedua kota itu. Para penduduk pria Sodom dan Gomora ingin ramai-ramai memperkosa kedua malaikat (yang tampak sebagai pria). Pada waktu bersamaan, secara alkitabiah kita tidak bisa menunjuk hanya kepada dosa homoseksualitas sebagai satu-satunya alasan Allah menghancurkan Sodom dan Gomora. Dosa yang dilakukan di kota Sodom dan Gomora bukan secara khusus dilakukan di kota-kota itu saja.

Yehezkiel 16:49-50 menyatakan, "Lihat, inilah kesalahan Sodom, kakakmu yang termuda itu: kecongkakan, makanan yang berlimpah-limpah dan kesenangan hidup ada padanya dan pada anak-anaknya perempuan, tetapi ia tidak menolong orang-orang sengsara dan miskin. Mereka menjadi tinggi hati dan melakukan kekejian di hadapan-Ku..." Kata yang diterjemahkan sebagai "kekejian" merujuk kepada suatu hal yang nilai moralitasnya menjijikkan dan merupakan kata yang sama yang digunakan dalam Imamat 18:22 untuk merujuk kepada homoseksualitas. Sejalan dengan itu, Yudas 7 menyatakan, "...Sodom dan Gomora dan kota-kota sekitarnya, yang dengan cara yang sama melakukan percabulan dan mengejar kepuasan-kepuasan yang tak wajar." Sekali lagi, walaupun hubungan seks sesama jenis bukan satu-satunya dosa yang dilakukan penduduk kota Sodom dan Gomora, sepertinya dosa tersebut menjadi alasan utama mengapa kedua kota itu dilenyapkan.

Adapun orang yang berusaha membela homoseksualitas dengan mengklaim bahwa kutukan Alkitab dalam kasus Sodom dan Gomora sebetulnya mengarah kepada ketidakramahan mereka. Tentunya para penduduk pria Sodom dan Gomora tidak ramah. Namun sepertinya tidak ada tindakan yang lebih tidak ramah daripada pemerkosaan ramai-ramai. Mengklaim bahwa Allah menghancurkan kedua kota serta penduduknya hanya dengan alasan ketidakramahan adalah salah. Meskipun Sodom dan Gomora telah bersalah atas dosa keji lainnya, homoseksualitas adalah penyebab mengapa Allah mencurahkan hujan belerang dan api di atas kota-kota itu, dan sepenuhnya melenyapkan kota-kota itu bersama penduduknya. Sampai pada hari ini, daerah kedudukan Sodom dan Gomora menjadi tanak kosong yang tak terdiami. Sodom dan Gomora merupakan contoh bagaimana Allah menyikapi dosa pada umumnya, dan homoseksualitas secara khusus.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

communication function

LINDA CIDADE LINDO LUGAR O QUE EU MAIS QUERO IR PRA LÁ